

0027673620
499 JAGUAR TT JAGUAR
C89 LEXION 8800-8500 LEXION,
956 DOMINATOR 380-370 DOMINATOR
958 EVION
L57 TRION 760-750 TRION
502 JAGUAR 930/940/950/960/970/980 JAGUAR
556 DOMINATOR 370 DOMINATOR
561 AVERO 240 AVERO
L55 TRION 750-710 TRION
786 XERION 12.650-12.540 TERRA TRAC XERION
L52 TRION 750-710 TRION
955 DOMINATOR 260 DOMINATOR
560 AVERO 160 AVERO
C79 LEXION 760 / 780 SKD LEXION,
L54 TRION 660-640 TRION
507 JAGUAR
L47 TUCANO 570 / 580 (CLK) TUCANO
L51 TRION 660-640 TRION
498 JAGUAR JAGUAR
785 XERION 12.650-12.540 TRAC XERION
L37 TUCANO 570 / 580 TUCANO
L53 TRION 630-520 TRION
L50 TRION 530-520 TRION
500 JAGUAR 830/840/850/860/870/880 JAGUAR
562 DOMINATOR 260 DOMINATOR
L46 TUCANO 560 (CLK) TUCANO
L36 TUCANO 560 TUCANO
563 EVION 450-410 EVION
C77 LEXION 670 SKD LEXION,
784 XERION 5000-4200 XERION
L35 TUCANO 440 / 450 TUCANO
L45 TUCANO 440 / 450 (CLK) TUCANO
C86 LEXION 8900-8700 LEXION
C85 LEXION 7700-7400 LEXION
C84 LEXION 6900-6600 LEXION
C83 LEXION 5500-5300 LEXION
L34 TUCANO 420 / 430 TUCANO
L44 TUCANO 430 (CLK) TUCANO
L31 TUCANO 430 MONTANA TUCANO
L33 TUCANO 340 TUCANO
L43 TUCANO 340 (CLK) TUCANO
L32 TUCANO 320 TUCANO
L42 TUCANO 320 (CLK) TUCANO
Zamówienia dostarczane firmą kurierską realizowane są przez firmę DPD oraz DHL
Telefon kontaktowy: 801-400-373 lub 22 577-55-55
Adres e-mail: cc@dpd.com.pl
Paczka: suma długości, szerokości oraz wysokości przesyłki musi być mniejsza lub równa 300cm, przy czym najdłuższy bok nie może przekraczać 260cm. Maksymalna waga paczki wynosi 50kg z zastrzeżeniem, że w przypadku przesyłek, których waga przekracza 31,50kg Zamawiający ma obowiązek pomóc kurierowi wnieść przesyłkę pod wskazany w liście nadawczym adres.
Paleta: w przypadku wysyłki zamówienia paletą, jej waga nie może przekraczać 700kg a jej wysokość 180cm. Palety doręczane są do Nadawcy w miejscu dostępnym dla samochodów ciężarowych, gdzie udostępniona jest rampa załadowczo-rozładowcza.
Cennik przesyłek kurierskich DPD (płatność przelewem)
Paczka (kg) |
Cena brutto |
do 1 kg |
15,99 zł |
do 5 kg |
16,99 zł |
do 10 kg |
17,99 zł |
do 31 kg |
18,99 zł |
do 40 kg |
75,99 zł |
do 50 kg |
105,99 zł |
Cennik przesyłek kurierskich DPD (płatność za pobraniem)
Paczka (kg) |
Cena brutto |
do 1 kg |
24,99 zł |
do 5 kg |
25,99 zł |
do 10 kg |
26,99 zł |
do 31 kg |
27,99 zł |
do 40 kg |
84,99 zł |
do 50 kg |
114,99 zł |
* tabelka przedstawia ceny pobrania przy kwocie zamówienia do 5 000 zł
Paleta – cennik przesyłek kurierskich DPD (płatność przelewem)
Paleta (kg) |
Cena brutto |
do 100 kg |
199,99 zł |
do 200 kg |
214,99 zł |
do 300 kg |
225,99 zł |
do 500 kg |
270,00 zł |
do 700 kg |
370,00 zł |
Usługi dodatkowo płatne (kurier DPD - paczka):
Telefon kontaktowy: 42 634-53-45
Adres e-mail: kontakt.pl@dhl.com
Paczka: suma długości, szerokości oraz wysokości przesyłki musi być mniejsza lub równa 260cm a najdłuższy bok nie może przekraczać 140cm. Maksymalna waga paczki wynosi 31,50kg.
Cennik przesyłek kurierskich DHL (płatność przelewem)
Paczka (kg) |
Cena brutto |
do 5 kg |
14,99 zł |
do 10 kg |
15,99 zł |
do 20 kg |
16,99 zł |
do 30 kg |
18,99 zł |
Cennik przesyłek kurierskich DHL (płatność za pobraniem*)
Paczka (kg) |
Cena brutto |
do 5 kg |
24,99 zł |
do 10 kg |
25,99 zł |
do 20 kg |
26,99 zł |
do 30 kg |
28,99 zł |
*maksymalna kwota pobrania wynosi 6 500 zł
Paleta – cennik przesyłek kurierskich DHL (płatność przelewem)
Paleta (kg) |
Cena brutto |
do 100 kg |
179,99 zł |
do 300 kg |
194,99 zł |
do 500 kg |
214,99 zł |
do 700 kg |
234,99 zł |
do 1000 kg |
279,99 zł |
Usługi dodatkowo płatne (kurier DHL - paczka):
Standardowo przesyłki kurierskie dostarczane są w godzinach 10 - 17. Firma kurierska nie może w żaden sposób zagwarantować konkretnej godziny dostawy przesyłki. W większych miastach istnieje jednak możliwość ustalenia z kurierem przybliżonej godziny dostawy. Należy w takim przypadku w przewidywanym dniu dostarczenia przesyłki skontaktować się z najbliższym oddziałem firmy kurierskiej i podając numer nadawczy otrzymany od nas w mailu potwierdzającym wysyłkę, mogą Państwo ustalić z kurierem godzinę dostarczenia przesyłki.
W przypadku gdy kurier nie zastanie w miejscu dostawy Klienta zobowiązany jest do pozostawienia awizo z numerem przesyłki oraz numerem telefonu oddziału firmy kurierskiej. Należy w takiej sytuacji zadzwonić i ustalić z firmą kurierską godzinę odbioru przesyłki, ewentualnie umówić się na odbiór przesyłki w oddziale. Następnego dnia roboczego ma miejsce ponowna próba dostarczenia przesyłki. W przypadku ponownego nie odebrania przesyłki, paczka zostaje odesłana do nadawcy, bądź też zatrzymana w oddziale w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
W soboty kurierzy normalnie nie dostarczają przesyłek. W przypadku gdy jednak zależy Państwu na odbiorze przesyłki w sobotę i mieszkają Państwo w mieście, w którym firma kurierska ma oddział istnieje możliwość dostawy na sobotę. W takiej sytuacji poinformować sklep o chęci odebrania przesyłki w sobotę gdyż usługa ta jest dodatkowo płatna.
W przypadku wybrania formy dostawy – kurier – czas dostawy to zazwyczaj jeden dzień roboczy. Przesyłka dociera do adresata najczęściej następnego dnia roboczego po nadaniu przesyłki (za wyjątkiem sobót i niedziel). Zdarzają się jednak czasami przypadki losowe, na które wpływu nie ma ani przewoźnik ani nasz sklep. W takim przypadku serdecznie prosimy o wyrozumiałość i wzięcie pod uwagę możliwości dotarcia przesyłki z lekkim opóźnieniem.
Darmowa wysyłka zamówienia wybranym przez Klienta przewoźnikiem obowiązuje przy zamówieniu powyżej 500zł brutto. Dodatkowo firma Contractus Agro zaznacza, że z promocja z darmową wysyłka obowiązuje na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Więcej informacji na temat darmowej wysyłki znaleźć możemy na stronie: http://sklep.contractus.pl/pl/content/30-darmowa-dostawa-od-500-zl
Jako miejsce dostawy można bez żadnych przeszkód podać miejsce swojej pracy. Jest to wygodne, jeśli w standardowych godzinach doręczeń przesyłek (10 – 17) przebywają Państwo w pracy, a w miejscu zamieszkania nie będzie obecna żadna osoba mogąca odebrać przesyłkę.
Jeśli przesyłka ma być dostarczona poza granicę Polski, prosimy o indywidualny kontakt telefoniczny lub mailowy w celu omówienia szczegółów (możliwości dostawy do konkretnego państwa, kosztów wysyłki, itd.)
W przypadku, gdy zauważą Państwo uszkodzenia przesyłki powstałe podczas transportu, prosimy o nie odbieranie przesyłki. Kurier w takim przypadku powinien spisać protokół szkody (w 2 egzemplarzach) na którym powinien się podpisać, jeden z egzemplarzy zostawić u Klienta, a uszkodzoną przesyłkę zwrócić na koszt sklepu.
Należy pamiętać, że przy odbiorze przesyłki nawet w przypadku, kiedy nie posiada ona widocznych uszkodzeń, Klient powinien jeszcze w obecności kuriera sprawdzić zawartość paczki (w przypadku formy płatności – za pobraniem – możliwe jest to dopiero po zapłaceniu za przesyłkę).
Jeśli przesyłka zawiera towar inny od zamówionego należy spisać wraz z kurierem protokół niezgodności (odpowiednie druki powinien osiadać kurier) i wysłać do nas jego kopię lub jako zeskanowany dokument. Zaraz po jego otrzymaniu niezwłocznie zajmiemy się wyjaśnianiem zaistniałej sytuacji.
W przypadku kiedy otworzyli Państwo przesyłkę już po odjechaniu kuriera należy powiadomić sklep o tym fakcie (mailowo, telefonicznie lub za pomocą czat-online znajdującego się w prawym dolnym rogu) oraz po konsultacji z nami wypełnić „Dokument zwrotu towaru”.