

0008018861
451 AVERO 240 AVERO
561 AVERO 240 AVERO
918MAISPFLÜCKER 12 RHG CATPrzys. do kuk.,
450 AVERO 160 AVERO
917MAISPFLÜCKER 8 RHG CATPrzys. do kuk.,
560 AVERO 160 AVERO
916MAISPFLÜCKER 6 RHG CATPrzys. do kuk.,
C79 LEXION 760 / 780 SKD LEXION,
J02 ROLLANT 620 ROLLANT
559TRANSPORTWAGEN LEX/ TUCANO CLKWózek transportowy
C71 LEXION 760 T3 SKD LEXION,
C78 LEXION 730 / 740 / 750 SKD LEXION,
756 QUADRANT ADVANTAGE QUADRANT
J01 ROLLANT 520 ROLLANT
735 QUADRANT 2200/RC QUADRANT
J03 ROLLANT 540 ROLLANT
760 ROLLANT 340 / 520 ROLLANT
928MAISPFLÜCKER 18 RHG CATPrzys. do kuk.,
018 MARKANT 51 MARKANT
C77 LEXION 670 SKD LEXION,
C70 LEXION 670 T3 SKD LEXION,
766 ROLLANT 355 UNIWRAP ROLLANT
015 MARKANT 41 MARKANT
764 ROLLANT 355 / RC ROLLANT
763 ROLLANT 354 / RC ROLLANT
762 ROLLANT 350 / RC ROLLANT
765 ROLLANT 260 ROLLANT
C76 LEXION 770 / 780 LEXION
748 ROLLANT 255HD ROLLANT
754 ROLLANT 254 RC ROLLANT
725 ROLLANT 250/RC ROLLANT
726 ROLLANT 255/250 f. BALLENWICKLER ROLLANT
C75 LEXION 740 / 750 / 760 LEXION
749 ROLLANT 240 ROLLANT
C74 LEXION 650 / 660 / 670 / LEXION
008 ROLLANT 160 / 66 ROLLANT
007 ROLLANT 46 ROLLANT
046 ROLLANT 46 RC ROLLANT
009 ROLLANT 42/45 ROLLANT
729BALLENWICKLER ROLLANT
468 LEXION 466 MTS LEXION
Zamówienia dostarczane firmą kurierską realizowane są przez firmę DPD oraz DHL
Telefon kontaktowy: 801-400-373 lub 22 577-55-55
Adres e-mail: cc@dpd.com.pl
Paczka: suma długości, szerokości oraz wysokości przesyłki musi być mniejsza lub równa 300cm, przy czym najdłuższy bok nie może przekraczać 260cm. Maksymalna waga paczki wynosi 50kg z zastrzeżeniem, że w przypadku przesyłek, których waga przekracza 31,50kg Zamawiający ma obowiązek pomóc kurierowi wnieść przesyłkę pod wskazany w liście nadawczym adres.
Paleta: w przypadku wysyłki zamówienia paletą, jej waga nie może przekraczać 700kg a jej wysokość 180cm. Palety doręczane są do Nadawcy w miejscu dostępnym dla samochodów ciężarowych, gdzie udostępniona jest rampa załadowczo-rozładowcza.
Cennik przesyłek kurierskich DPD (płatność przelewem)
Paczka (kg) |
Cena brutto |
do 1 kg |
15,99 zł |
do 5 kg |
16,99 zł |
do 10 kg |
17,99 zł |
do 31 kg |
18,99 zł |
do 40 kg |
75,99 zł |
do 50 kg |
105,99 zł |
Cennik przesyłek kurierskich DPD (płatność za pobraniem)
Paczka (kg) |
Cena brutto |
do 1 kg |
24,99 zł |
do 5 kg |
25,99 zł |
do 10 kg |
26,99 zł |
do 31 kg |
27,99 zł |
do 40 kg |
84,99 zł |
do 50 kg |
114,99 zł |
* tabelka przedstawia ceny pobrania przy kwocie zamówienia do 5 000 zł
Paleta – cennik przesyłek kurierskich DPD (płatność przelewem)
Paleta (kg) |
Cena brutto |
do 100 kg |
199,99 zł |
do 200 kg |
214,99 zł |
do 300 kg |
225,99 zł |
do 500 kg |
270,00 zł |
do 700 kg |
370,00 zł |
Usługi dodatkowo płatne (kurier DPD - paczka):
Telefon kontaktowy: 42 634-53-45
Adres e-mail: kontakt.pl@dhl.com
Paczka: suma długości, szerokości oraz wysokości przesyłki musi być mniejsza lub równa 260cm a najdłuższy bok nie może przekraczać 140cm. Maksymalna waga paczki wynosi 31,50kg.
Cennik przesyłek kurierskich DHL (płatność przelewem)
Paczka (kg) |
Cena brutto |
do 5 kg |
14,99 zł |
do 10 kg |
15,99 zł |
do 20 kg |
16,99 zł |
do 30 kg |
18,99 zł |
Cennik przesyłek kurierskich DHL (płatność za pobraniem*)
Paczka (kg) |
Cena brutto |
do 5 kg |
24,99 zł |
do 10 kg |
25,99 zł |
do 20 kg |
26,99 zł |
do 30 kg |
28,99 zł |
*maksymalna kwota pobrania wynosi 6 500 zł
Paleta – cennik przesyłek kurierskich DHL (płatność przelewem)
Paleta (kg) |
Cena brutto |
do 100 kg |
179,99 zł |
do 300 kg |
194,99 zł |
do 500 kg |
214,99 zł |
do 700 kg |
234,99 zł |
do 1000 kg |
279,99 zł |
Usługi dodatkowo płatne (kurier DHL - paczka):
Standardowo przesyłki kurierskie dostarczane są w godzinach 10 - 17. Firma kurierska nie może w żaden sposób zagwarantować konkretnej godziny dostawy przesyłki. W większych miastach istnieje jednak możliwość ustalenia z kurierem przybliżonej godziny dostawy. Należy w takim przypadku w przewidywanym dniu dostarczenia przesyłki skontaktować się z najbliższym oddziałem firmy kurierskiej i podając numer nadawczy otrzymany od nas w mailu potwierdzającym wysyłkę, mogą Państwo ustalić z kurierem godzinę dostarczenia przesyłki.
W przypadku gdy kurier nie zastanie w miejscu dostawy Klienta zobowiązany jest do pozostawienia awizo z numerem przesyłki oraz numerem telefonu oddziału firmy kurierskiej. Należy w takiej sytuacji zadzwonić i ustalić z firmą kurierską godzinę odbioru przesyłki, ewentualnie umówić się na odbiór przesyłki w oddziale. Następnego dnia roboczego ma miejsce ponowna próba dostarczenia przesyłki. W przypadku ponownego nie odebrania przesyłki, paczka zostaje odesłana do nadawcy, bądź też zatrzymana w oddziale w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
W soboty kurierzy normalnie nie dostarczają przesyłek. W przypadku gdy jednak zależy Państwu na odbiorze przesyłki w sobotę i mieszkają Państwo w mieście, w którym firma kurierska ma oddział istnieje możliwość dostawy na sobotę. W takiej sytuacji poinformować sklep o chęci odebrania przesyłki w sobotę gdyż usługa ta jest dodatkowo płatna.
W przypadku wybrania formy dostawy – kurier – czas dostawy to zazwyczaj jeden dzień roboczy. Przesyłka dociera do adresata najczęściej następnego dnia roboczego po nadaniu przesyłki (za wyjątkiem sobót i niedziel). Zdarzają się jednak czasami przypadki losowe, na które wpływu nie ma ani przewoźnik ani nasz sklep. W takim przypadku serdecznie prosimy o wyrozumiałość i wzięcie pod uwagę możliwości dotarcia przesyłki z lekkim opóźnieniem.
Darmowa wysyłka zamówienia wybranym przez Klienta przewoźnikiem obowiązuje przy zamówieniu powyżej 500zł brutto. Dodatkowo firma Contractus Agro zaznacza, że z promocja z darmową wysyłka obowiązuje na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Więcej informacji na temat darmowej wysyłki znaleźć możemy na stronie: http://sklep.contractus.pl/pl/content/30-darmowa-dostawa-od-500-zl
Jako miejsce dostawy można bez żadnych przeszkód podać miejsce swojej pracy. Jest to wygodne, jeśli w standardowych godzinach doręczeń przesyłek (10 – 17) przebywają Państwo w pracy, a w miejscu zamieszkania nie będzie obecna żadna osoba mogąca odebrać przesyłkę.
Jeśli przesyłka ma być dostarczona poza granicę Polski, prosimy o indywidualny kontakt telefoniczny lub mailowy w celu omówienia szczegółów (możliwości dostawy do konkretnego państwa, kosztów wysyłki, itd.)
W przypadku, gdy zauważą Państwo uszkodzenia przesyłki powstałe podczas transportu, prosimy o nie odbieranie przesyłki. Kurier w takim przypadku powinien spisać protokół szkody (w 2 egzemplarzach) na którym powinien się podpisać, jeden z egzemplarzy zostawić u Klienta, a uszkodzoną przesyłkę zwrócić na koszt sklepu.
Należy pamiętać, że przy odbiorze przesyłki nawet w przypadku, kiedy nie posiada ona widocznych uszkodzeń, Klient powinien jeszcze w obecności kuriera sprawdzić zawartość paczki (w przypadku formy płatności – za pobraniem – możliwe jest to dopiero po zapłaceniu za przesyłkę).
Jeśli przesyłka zawiera towar inny od zamówionego należy spisać wraz z kurierem protokół niezgodności (odpowiednie druki powinien osiadać kurier) i wysłać do nas jego kopię lub jako zeskanowany dokument. Zaraz po jego otrzymaniu niezwłocznie zajmiemy się wyjaśnianiem zaistniałej sytuacji.
W przypadku kiedy otworzyli Państwo przesyłkę już po odjechaniu kuriera należy powiadomić sklep o tym fakcie (mailowo, telefonicznie lub za pomocą czat-online znajdującego się w prawym dolnym rogu) oraz po konsultacji z nami wypełnić „Dokument zwrotu towaru”.