

K04 SCORPION 7040
K25 SCORPION 7050
K14 SCORPION 7040-7045
K57 TORION 1511
K26 SCORPION 7055
K27 SCORPION 9055
K24 SCORPION 7044
K21 SCORPION 6035
K33 SCORPION 741 / 741
K31 SCORPION 732 / 732
K20 SCORPION 6030
K22 SCORPION 7030
K32 SCORPION 736 / 736
K34 SCORPION 1033 / 1033
K30 SCORPION 635 / 635
K55 TORION 1177
K23 SCORPION 7035
A07 CELTIS 426 RA/RC/RX
K56 TORION 1410
K35 SCORPION 746
K05 SCORPION 9040-01 404-01
K02 SCORPION 7030
K15 SCORPION 9040
K37 SCORPION 756
A22 AXOS
K11 SCORPION 6030
K01 SCORPION 6030
K59 TORION 1914
K10 SCORPION 6030CP
K38 SCORPION 960
K63 TORION 2014
K03 SCORPION 6040
A10 ERGOS 466
K62 TORION 1913
K58 TORION 1812
K12 SCORPION 7030
K61 TORION 1511P
A15 PALES 220
A24 CELTIS FARMING 456-426
Z86C ERGOS 355-335
Z75 CERES 340-310
Z98 CELTIS 456-426
Z60 CERES STD - X
Z70C ERGOS 350-330
Z85 ERGOS 110-100 HYDRO
Z84 ERGOS 110-90 MECA
Z66 ERGOS 105-85
Y08 ERGOS 466-446 HYDRO
Z65 CERES 95-65
Z67 ERGOS 105-95
Z83 CERES 355-325
Y06 ERGOS 466-436 MECA
Z78 PALES 240-210
Y04 PALES 240-220
Zamówienia dostarczane firmą kurierską realizowane są przez firmę DPD oraz DHL
Telefon kontaktowy: 801-400-373 lub 22 577-55-55
Adres e-mail: cc@dpd.com.pl
Paczka: suma długości, szerokości oraz wysokości przesyłki musi być mniejsza lub równa 300cm, przy czym najdłuższy bok nie może przekraczać 260cm. Maksymalna waga paczki wynosi 50kg z zastrzeżeniem, że w przypadku przesyłek, których waga przekracza 31,50kg Zamawiający ma obowiązek pomóc kurierowi wnieść przesyłkę pod wskazany w liście nadawczym adres.
Paleta: w przypadku wysyłki zamówienia paletą, jej waga nie może przekraczać 700kg a jej wysokość 180cm. Palety doręczane są do Nadawcy w miejscu dostępnym dla samochodów ciężarowych, gdzie udostępniona jest rampa załadowczo-rozładowcza.
Cennik przesyłek kurierskich DPD (płatność przelewem)
Paczka (kg) |
Cena brutto |
do 1 kg |
15,99 zł |
do 5 kg |
16,99 zł |
do 10 kg |
17,99 zł |
do 31 kg |
18,99 zł |
do 40 kg |
75,99 zł |
do 50 kg |
105,99 zł |
Cennik przesyłek kurierskich DPD (płatność za pobraniem)
Paczka (kg) |
Cena brutto |
do 1 kg |
24,99 zł |
do 5 kg |
25,99 zł |
do 10 kg |
26,99 zł |
do 31 kg |
27,99 zł |
do 40 kg |
84,99 zł |
do 50 kg |
114,99 zł |
* tabelka przedstawia ceny pobrania przy kwocie zamówienia do 5 000 zł
Paleta – cennik przesyłek kurierskich DPD (płatność przelewem)
Paleta (kg) |
Cena brutto |
do 100 kg |
199,99 zł |
do 200 kg |
214,99 zł |
do 300 kg |
225,99 zł |
do 500 kg |
270,00 zł |
do 700 kg |
370,00 zł |
Usługi dodatkowo płatne (kurier DPD - paczka):
Telefon kontaktowy: 42 634-53-45
Adres e-mail: kontakt.pl@dhl.com
Paczka: suma długości, szerokości oraz wysokości przesyłki musi być mniejsza lub równa 260cm a najdłuższy bok nie może przekraczać 140cm. Maksymalna waga paczki wynosi 31,50kg.
Cennik przesyłek kurierskich DHL (płatność przelewem)
Paczka (kg) |
Cena brutto |
do 5 kg |
14,99 zł |
do 10 kg |
15,99 zł |
do 20 kg |
16,99 zł |
do 30 kg |
18,99 zł |
Cennik przesyłek kurierskich DHL (płatność za pobraniem*)
Paczka (kg) |
Cena brutto |
do 5 kg |
24,99 zł |
do 10 kg |
25,99 zł |
do 20 kg |
26,99 zł |
do 30 kg |
28,99 zł |
*maksymalna kwota pobrania wynosi 6 500 zł
Paleta – cennik przesyłek kurierskich DHL (płatność przelewem)
Paleta (kg) |
Cena brutto |
do 100 kg |
179,99 zł |
do 300 kg |
194,99 zł |
do 500 kg |
214,99 zł |
do 700 kg |
234,99 zł |
do 1000 kg |
279,99 zł |
Usługi dodatkowo płatne (kurier DHL - paczka):
Standardowo przesyłki kurierskie dostarczane są w godzinach 10 - 17. Firma kurierska nie może w żaden sposób zagwarantować konkretnej godziny dostawy przesyłki. W większych miastach istnieje jednak możliwość ustalenia z kurierem przybliżonej godziny dostawy. Należy w takim przypadku w przewidywanym dniu dostarczenia przesyłki skontaktować się z najbliższym oddziałem firmy kurierskiej i podając numer nadawczy otrzymany od nas w mailu potwierdzającym wysyłkę, mogą Państwo ustalić z kurierem godzinę dostarczenia przesyłki.
W przypadku gdy kurier nie zastanie w miejscu dostawy Klienta zobowiązany jest do pozostawienia awizo z numerem przesyłki oraz numerem telefonu oddziału firmy kurierskiej. Należy w takiej sytuacji zadzwonić i ustalić z firmą kurierską godzinę odbioru przesyłki, ewentualnie umówić się na odbiór przesyłki w oddziale. Następnego dnia roboczego ma miejsce ponowna próba dostarczenia przesyłki. W przypadku ponownego nie odebrania przesyłki, paczka zostaje odesłana do nadawcy, bądź też zatrzymana w oddziale w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
W soboty kurierzy normalnie nie dostarczają przesyłek. W przypadku gdy jednak zależy Państwu na odbiorze przesyłki w sobotę i mieszkają Państwo w mieście, w którym firma kurierska ma oddział istnieje możliwość dostawy na sobotę. W takiej sytuacji poinformować sklep o chęci odebrania przesyłki w sobotę gdyż usługa ta jest dodatkowo płatna.
W przypadku wybrania formy dostawy – kurier – czas dostawy to zazwyczaj jeden dzień roboczy. Przesyłka dociera do adresata najczęściej następnego dnia roboczego po nadaniu przesyłki (za wyjątkiem sobót i niedziel). Zdarzają się jednak czasami przypadki losowe, na które wpływu nie ma ani przewoźnik ani nasz sklep. W takim przypadku serdecznie prosimy o wyrozumiałość i wzięcie pod uwagę możliwości dotarcia przesyłki z lekkim opóźnieniem.
Darmowa wysyłka zamówienia wybranym przez Klienta przewoźnikiem obowiązuje przy zamówieniu powyżej 500zł brutto. Dodatkowo firma Contractus Agro zaznacza, że z promocja z darmową wysyłka obowiązuje na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Więcej informacji na temat darmowej wysyłki znaleźć możemy na stronie: http://sklep.contractus.pl/pl/content/30-darmowa-dostawa-od-500-zl
Jako miejsce dostawy można bez żadnych przeszkód podać miejsce swojej pracy. Jest to wygodne, jeśli w standardowych godzinach doręczeń przesyłek (10 – 17) przebywają Państwo w pracy, a w miejscu zamieszkania nie będzie obecna żadna osoba mogąca odebrać przesyłkę.
Jeśli przesyłka ma być dostarczona poza granicę Polski, prosimy o indywidualny kontakt telefoniczny lub mailowy w celu omówienia szczegółów (możliwości dostawy do konkretnego państwa, kosztów wysyłki, itd.)
W przypadku, gdy zauważą Państwo uszkodzenia przesyłki powstałe podczas transportu, prosimy o nie odbieranie przesyłki. Kurier w takim przypadku powinien spisać protokół szkody (w 2 egzemplarzach) na którym powinien się podpisać, jeden z egzemplarzy zostawić u Klienta, a uszkodzoną przesyłkę zwrócić na koszt sklepu.
Należy pamiętać, że przy odbiorze przesyłki nawet w przypadku, kiedy nie posiada ona widocznych uszkodzeń, Klient powinien jeszcze w obecności kuriera sprawdzić zawartość paczki (w przypadku formy płatności – za pobraniem – możliwe jest to dopiero po zapłaceniu za przesyłkę).
Jeśli przesyłka zawiera towar inny od zamówionego należy spisać wraz z kurierem protokół niezgodności (odpowiednie druki powinien osiadać kurier) i wysłać do nas jego kopię lub jako zeskanowany dokument. Zaraz po jego otrzymaniu niezwłocznie zajmiemy się wyjaśnianiem zaistniałej sytuacji.
W przypadku kiedy otworzyli Państwo przesyłkę już po odjechaniu kuriera należy powiadomić sklep o tym fakcie (mailowo, telefonicznie lub za pomocą czat-online znajdującego się w prawym dolnym rogu) oraz po konsultacji z nami wypełnić „Dokument zwrotu towaru”.