0002169850
569MC H80 (CHUNYU)
781 XERION 3300
833MC H100 AXIAL HYBRID (SUCESSOR)
946CP S20 (CHUNYU)
948CP S40 (CHUNYU)
A18 ARION 540-510
A19 ARION 640-610
A20 ARION 630-610C
A21 ARION 400
A22 AXOS
A30 AXION 800 HEXASHIFT
A31 AXION 800 CMATIC
A34 ARION 500 HEXA Stage 3b
A35 ARION 500 CMATIC Stage 3b
A36 ARION 600 HEXA Stage 3b
A37 ARION 600 CMATIC Stage 3b
A40 AXION 800 HEXA Stage 4
A41 AXION 800 CMATIC Stage 4
A50 AXION 800
A51 AXION 800
A60 AXION 800 6PS
A61 AXION 800 CVT
A64 AXION 9XX STAGE 5
A74 ARION 5XX HEXA
A75 ARION 5XX CMATIC
A76 ARION 6XX HEXA
A77 ARION 6XX CMATIC
A94 ARION 5XX HEXA
A95 ARION 5XX CMATIC
A96 ARION 6XX HEXA
A97 ARION 6XX CMATIC
B02 AXION 800 SKD
B20 ARION 630-620 C
B21 ARION 430-410
B22 AXOS
B59FRONTLOADER FLE
E52 XERION 3800 / 3300 SKD
I80DIRECT DISC
K01 SCORPION 6030
K02 SCORPION 7030
K03 SCORPION 6040
K04 SCORPION 7040
K05 SCORPION 9040-01 404-01
K10 SCORPION 6030CP
K11 SCORPION 6030
K12 SCORPION 7030
K14 SCORPION 7040-7045
K15 SCORPION 9040
K20 SCORPION 6030
K21 SCORPION 6035
K22 SCORPION 7030
K23 SCORPION 7035
K24 SCORPION 7044
K25 SCORPION 7050
K26 SCORPION 7055
K27 SCORPION 9055
K30 SCORPION 635 / 635
K31 SCORPION 732 / 732
K32 SCORPION 736 / 736
K33 SCORPION 741 / 741
K34 SCORPION 1033 / 1033
K35 SCORPION 746
K37 SCORPION 756
K38 SCORPION 960
B92FL 60C/80C/100C/120C
B96FL 40/60/80/100/120/140/150/250 C PCM E
B91FL 40/60/80/100/120/140/150/250
B90FL 40/60/80/100/120/140 C P
X04FRONTLADER 80-120
B95FL 40/60/80/100/120/140/150/250 C PCM E
B97FL IMPLEMENTS
B98FL 60/80/100/120/140/150/250 C
A84
B60FRONTLOADER FL C
A82
A81
K42 SCORPION 742 VARIPOWER
K46 SCORPION 733 VARIPOWER
K44 SCORPION 638 VARIPOWER
K45 SCORPION 1033 VARIPOWER
K43 SCORPION 738 VARIPOWER
K36 SCORPION 848 VARIPOWER
Zamówienia dostarczane firmą kurierską realizowane są przez firmę DPD oraz Inpost poczkomaty
Telefon kontaktowy: 801-400-373 lub 22 577-55-55
Adres e-mail: cc@dpd.com.pl
Paczka: suma długości, szerokości oraz wysokości przesyłki musi być mniejsza lub równa 300cm, przy czym najdłuższy bok nie może przekraczać 260cm. Maksymalna waga paczki wynosi 50kg z zastrzeżeniem, że w przypadku przesyłek, których waga przekracza 31,50kg Zamawiający ma obowiązek pomóc kurierowi wnieść przesyłkę pod wskazany w liście nadawczym adres.
Paleta: w przypadku wysyłki zamówienia paletą, jej waga nie może przekraczać 700kg a jej wysokość 180cm. Palety doręczane są do Nadawcy w miejscu dostępnym dla samochodów ciężarowych, gdzie udostępniona jest rampa załadowczo-rozładowcza.
Cennik przesyłek kurierskich DPD (płatność przelewem)
|
Paczka (kg) |
Cena brutto |
|
do 1 kg |
15,99 zł |
|
do 5 kg |
16,99 zł |
|
do 10 kg |
17,99 zł |
|
do 31 kg |
18,99 zł |
|
do 40 kg |
75,99 zł |
|
do 50 kg |
105,99 zł |
Cennik przesyłek kurierskich DPD (płatność za pobraniem)
|
Paczka (kg) |
Cena brutto |
|
do 1 kg |
24,99 zł |
|
do 5 kg |
25,99 zł |
|
do 10 kg |
26,99 zł |
|
do 31 kg |
27,99 zł |
|
do 40 kg |
84,99 zł |
|
do 50 kg |
114,99 zł |
* tabelka przedstawia ceny pobrania przy kwocie zamówienia do 5 000 zł
Paleta – cennik przesyłek kurierskich DPD (płatność przelewem)
|
Paleta (kg) |
Cena brutto |
|
do 100 kg |
199,99 zł |
|
do 200 kg |
214,99 zł |
|
do 300 kg |
225,99 zł |
|
do 500 kg |
270,00 zł |
|
do 700 kg |
370,00 zł |
Usługi dodatkowo płatne (kurier DPD - paczka):
Telefon kontaktowy: +48 722444000
Paczka paczkomat inpos: maksymalna suma długości, szerokości oraz wysokości przesyłki wynosi odpowiednio 41 x 38 x 64 cm. Maksymalna waga paczki wynosi 25 kg. Paczki wysyłane za pomocą paczkomatów są opłacane wyłącznie w formie przedpłaty. Do odbioru przesyłek InPost konieczne jest podanie numeru telefonu oraz adresu e-mail.
Cennik przesyłek kurierskich DHL (płatność przelewem)
|
Paczka (kg) |
Cena brutto |
|
do 25kg |
15 zł |
Standardowo przesyłki kurierskie dostarczane są w godzinach 10 - 17. Firma kurierska nie może w żaden sposób zagwarantować konkretnej godziny dostawy przesyłki. W większych miastach istnieje jednak możliwość ustalenia z kurierem przybliżonej godziny dostawy. Należy w takim przypadku w przewidywanym dniu dostarczenia przesyłki skontaktować się z najbliższym oddziałem firmy kurierskiej i podając numer nadawczy otrzymany od nas w mailu potwierdzającym wysyłkę, mogą Państwo ustalić z kurierem godzinę dostarczenia przesyłki.
W przypadku gdy kurier nie zastanie w miejscu dostawy Klienta zobowiązany jest do pozostawienia awizo z numerem przesyłki oraz numerem telefonu oddziału firmy kurierskiej. Należy w takiej sytuacji zadzwonić i ustalić z firmą kurierską godzinę odbioru przesyłki, ewentualnie umówić się na odbiór przesyłki w oddziale. Następnego dnia roboczego ma miejsce ponowna próba dostarczenia przesyłki. W przypadku ponownego nie odebrania przesyłki, paczka zostaje odesłana do nadawcy, bądź też zatrzymana w oddziale w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
W soboty kurierzy normalnie nie dostarczają przesyłek. W przypadku gdy jednak zależy Państwu na odbiorze przesyłki w sobotę i mieszkają Państwo w mieście, w którym firma kurierska ma oddział istnieje możliwość dostawy na sobotę. W takiej sytuacji poinformować sklep o chęci odebrania przesyłki w sobotę gdyż usługa ta jest dodatkowo płatna.
W przypadku wybrania formy dostawy – kurier – czas dostawy to zazwyczaj jeden dzień roboczy. Przesyłka dociera do adresata najczęściej następnego dnia roboczego po nadaniu przesyłki (za wyjątkiem sobót i niedziel). Zdarzają się jednak czasami przypadki losowe, na które wpływu nie ma ani przewoźnik ani nasz sklep. W takim przypadku serdecznie prosimy o wyrozumiałość i wzięcie pod uwagę możliwości dotarcia przesyłki z lekkim opóźnieniem.
Darmowa wysyłka zamówienia wybranym przez Klienta przewoźnikiem obowiązuje przy zamówieniu powyżej 300zł brutto. Promocja z darmową wysyłka obowiązuje na terytorium RP.
Jako miejsce dostawy można bez żadnych przeszkód podać miejsce swojej pracy. Jest to wygodne, jeśli w standardowych godzinach doręczeń przesyłek (10 – 17) przebywają Państwo w pracy, a w miejscu zamieszkania nie będzie obecna żadna osoba mogąca odebrać przesyłkę.
Jeśli przesyłka ma być dostarczona poza granicę Polski, prosimy o indywidualny kontakt telefoniczny lub mailowy w celu omówienia szczegółów (możliwości dostawy do konkretnego państwa, kosztów wysyłki, itd.)
W przypadku, gdy zauważą Państwo uszkodzenia przesyłki powstałe podczas transportu, prosimy o nie odbieranie przesyłki. Kurier w takim przypadku powinien spisać protokół szkody (w 2 egzemplarzach) na którym powinien się podpisać, jeden z egzemplarzy zostawić u Klienta, a uszkodzoną przesyłkę zwrócić na koszt sklepu.
Należy pamiętać, że przy odbiorze przesyłki nawet w przypadku, kiedy nie posiada ona widocznych uszkodzeń, Klient powinien jeszcze w obecności kuriera sprawdzić zawartość paczki (w przypadku formy płatności – za pobraniem – możliwe jest to dopiero po zapłaceniu za przesyłkę).
Jeśli przesyłka zawiera towar inny od zamówionego należy spisać wraz z kurierem protokół niezgodności (odpowiednie druki powinien osiadać kurier) i wysłać do nas jego kopię lub jako zeskanowany dokument. Zaraz po jego otrzymaniu niezwłocznie zajmiemy się wyjaśnianiem zaistniałej sytuacji.
W przypadku kiedy otworzyli Państwo przesyłkę już po odjechaniu kuriera należy powiadomić sklep o tym fakcie (mailowo, telefonicznie lub za pomocą czat-online znajdującego się w prawym dolnym rogu) oraz po konsultacji z nami wypełnić „Dokument zwrotu towaru”.